Tanıtım yazıları için ideal değerler


tanıtım yazıları ve backlinkler seo'nun bel kemiği denilebilecek kadar önemlidir.çoğu kişi kafasına göre tanıtım yazısı alıyor,sonra orada burada ahh vah neden böyle oldu.tanıtım yazısının veya backlinkin dönemi bitti,faydası yok diye yakınıyor.

ama ortada biten bir şey yok, google algoritmalarında site içi optimizasyona verdiği önemi arttırdı sadece.bunlardan en basiti mobil uyumluluk ve güvenlik sertifikası olabilir.yani kısaca google siteleri kullanıcının işine gelen özelliklere göre yükseltiyor veya düşürüyor..

tanıtım yazısı alırken yapılan yanlışlardan birisi,alexa değerine bakmak.alexa değeri sitenin trafik durumunu,sayfada kalma durumunu vs. karşılaştırarak dünya ve ülke genelinde sıralamaya alan bir sistem.şahsen ben tanıtım yazısı ve backlink aldığım sitelerin alexe verilerini çok fazla önemsemem..

bizlerin tanıtım yazısı ve backlink alırken,domain otoritesi ve sayfa otoritesi gibi değerlere önem vermemiz gerekmekte.bunun yanında trustrank değerinede çok önem veririm,bu özgünlüğü simgeler benim için.unutmayalım ki özgün site daime kazanır.bu verileri ölçmek için,moz site explorer ve majestic seo tools'u ziyaret edebilirsiniz.

kendi sektörümden mi yoksa başka sektörden mi derseniz,kendi sektörünüzden aldığınız tanıtım yazısı sizlere daime fayda sağlar.fakat alamıyorsanız,genel bloglar veya haber sitelerinden almanızı öneririm..

benim alım yaptığım minumum değerler şu şekilde;

domain otoritesi:bu değer benim için en önemli olan diyebilirim,25'den fazla olmadıkça asla almam.tabi sizlerde eğer düzgün bir çalışma istiyorsanız,sizlere de almanızı önermem :)

sayfa otoritesi:bu değerin domain otoritesine göre önemi daha az diyebilirim,bildiğim kadarıyla belirli bir sektör puanlaması yapıyor.ben fazla önemsemiyorum,ama farklı strateji izleyenlerin gözden geçirmesi gereken bir değer..

trustrank:özgünlük,bu değer benim için önemli çünkü.tanıtım yazısı veya backlink aldığınız site çöp makaleler ile domuş olsaydı nasıl olurdu? size bir faydası olmaz demi? en basitinden forumlarda drop domainleri alıp,içine spinli makaleleri basan karaktersizler var.kısacası bu değer en az 100/20 olmalıdır veya 10/2 :)

zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim,yorumlarınızı eksik etmezseniz çok mutlu olurum..



4 yorum:

  1. dostum nerelerdesin daha çok yazı bekliyoruz haberin olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz buralardayız,sizler yoksunuz :)

      Sil
    2. nasıl yokuz yahu 1 aydır yazı girmiyorsun :(

      Sil
    3. Çok yoğunuz çoook :) Millet buraya backlink almak için yorum yapıyor,hiç canı gönülden yorum yapan yok ki.Gönüllü yazarlar alacağım bakalım..

      Sil