Backlink listesi 2016


selamlar,bu aralar yine yazı yazamıyorum.ihmal ettim açıkçası seomel'i.internette onlarca backlink listesi dolaşılıyor,sizlerde bunlardan birisini veya birden fazlasını indirip abanıyorsunuz doğrumu?

internet siteniz için gerçekten yükseliş sağlayacak bir backlink listesi istemezmisiniz? sizler için böyle bir liste hazırladım,umarım faydalı olur.

bu liste içerisinde sizler için maksiumum derecede etki edecek tüm siteleri topladım.tüm siteler dünya genelinde otoriter değere sahip siteler olup,ziyaretçisi çok fazladır.e haliyle google ve diğer arama motorları gözünde değeride fazladır.

lafı fazla gevelemeden hemen liste içerisinde neler olduğunu maddeler şeklinde anlatayım

  • 20 tane güzel tanıtım yollanılabilir forum
  • 10 tane profil backlink
  • 10 tane kaliteli türkçe dizin
  • 5 tane paravan blog sitesi,kendi kullandıklarım :)
  • 10 adet dünya genelinde kaliteli,imleme servisi
  • 10 adet yorum backlink alabileceğiniz site
  • 1 tane ücretsiz türkçe makal spinleyebileceğiniz site
direk ana sayfaya girmeyin arkadaşlar,link-wheel oluşturun :)
evet bu güzel listeyi indirmek için bu bağlantıya tıklamanız yeterli olacaktır.


0 yorum:

Yorum Gönder