Niche anahtar kelime bulmak

merhabalar,bu aralar inanılmaz derecede yoğunum.işlerim çok fazla oluyor.sizleride ihmal ettim kusura bakmayın artık.


öncelikle niche kelime nedir onun hakkında biraz bilgi vermek istiyorum,google'da yapılan aramaların%70'i iki kelimeden uzun yapılan aramalardır.örnekle anlatıyım,sizin "araba kiralama hizmeti" anahtar kelimesinde üst sıralara çıkmanız,"araba kiralama hizmeti kaliteli ucuz" kelimesinde üstlere çıkmanızdan daha zordur.

google adsense bu niche kelimelerde olan internet sitelerine,diğer sitelere göre daha fazla ücret vermektedir.bu ücret tık başına 25-30USD'yi bulmaktadır(yani benim en fazla rastladığım).

niche kelime bulmak nadir bir iştir,bazı forumlarda ücretli olarak satarlar.

ben sizlere kendi yöntemimi anlatacağım,biraz zahmetli ama değiyor :)

anahtar kelimelerin listelenmesi için ben bu siteyi kullanıyorum.tavsiye ederim,ücretsiz olarak kelime türetebiliyor.isterseniz ücretli hesap alarak aranma hacimleri vs. ulaşabiliyorsunuz.(ben ücretsiz kullanıyorum)

ardından bulduğum kelimeleri,google keyword planner ile analiz ediyorum.işime yarayan kelimeleri kullanıyorum.siteler oluşturuyorum.

en az aylık olarak 1k aranması olan kelimelerde yapıyorum,tabi tık başına verilen kazanca göre bu miktarı arttırıp azaltabiliyorum.

yorumlarınızı eksik etmezseniz çok sevinirim,esen kalın..

0 yorum:

Yorum Gönder