Seo programları


çoğu kişiden seo programları konusunda yalan veya doğru bilgiler duyuyoruz,yalan mı? talepler üzerine bu konuya bir açıklık getirmek istiyorum.çoğu kişi seo programlarını zararlı olarak nitelendiriyor,spama düşersin,siten batar vs vs..

zaman yoğun insanlar için çok değerli,bunu ileride anlayacaksınız.seo programsızda yapılır program ilede yapılır.

bilinçli bir kullanım şekli olduktan sonra seo programlarının bi zararını görmezsiniz,tabi bir günde yüzlerce hatta binlerce backlink almazsanız sorun olmaz..

artık seo programlarının neredeyse hepsinde zamanlama fonksiyonu mevcut,içerilerinde bi ton link whell yapısıda var.bunlardan en uygun olanını kendinize göre seçip kullanabilirsiniz.tabi özgünlüğe dikkat etmeniz gerekli,sizlere senuke xcr ve themaposter programlarını önerebilirim.

ben şuan ki projelerimde seo programı kullanmıyorum,eğer sizlerinde vakitleri varsa kullanmanızı tavsiye etmem.en ufak bir hatada sizi çok uğraştırır.kullanımı konusunda bilgi sahibi değilseniz hiç tavsiye etmiyorum diyeyim sizlere ben.yukarıda söylediğim programları sizlere özetliyeyim.

senuke xcr,senuke programının son versiyonu diyebilirim,3 ay önce tanıştım incelemesini yaptım,içerisinde bulunduran capctha sistemi ile otomatik hesap açabiliyor.bütün sosyal mecralarda açmıyor ama başlangıç için ideal.ileride deathbycaptcha kullanabilirsiniz.

themaposter,bu program ile tanışalı da yaklaşık 2 sene oldu diyebilirim.forumlara toplu olarak tanıtım yazısı atmaya yarıyor,faydalı bir program.tavsiye ederim bunda spam vb. durumlar asla olmaz.tabi gidipte 500 foruma aynı tanıtım yazısını atarsanız bilemem :)

senuke için aşağıdaki videoyu inceleyebilirsiniz..



bloğuma yorum yaparsanız çok mutlu olurum,teşekkürler..

0 yorum:

Yorum Gönder