Ne zaman backlink alınmalı


backlink almak,bizleri googleda üst sıralara taşıyor.fakat bu üst sıralarda kalıcı kalmak bazen başarılamıyor.lafı fazla dolandırmadan hemen nezaman alınmalıdır ona bi başlayayım.

öncelikle backlink almadan önce,aşağıda vereceğim üç maddeye uymanızı öneririm.

- özgün yazı
- mobil uyumluluk
- başlık ve meta yapılandırması

bu üç maddeye uyduktan sonra footer link almak için bir diğer makalemde anlattığım gibi,en az altı ay gibi bir süre beklemenizi öneririm.yeni siteler için footer link almak yerine tanıtım yazısı çalışması veya sosyal medya çalışması daha faydalı olacaktır.

ben seomel için aldığım tanıtım yazılarını aşağıda paylaşayım,belki incelemek istersiniz.

http://sosyclub.com/seomel-seo-blog.sosy - genel içerikler içeren bir blog,benim için faydalı olacaktır diye düşündüm.bir adet özgün yazı yayınladım ve üç adet link çıkışı yaptım.

http://forum.donanimhaber.com/m_116311180/tm.htm -  türkiyenin en eski forumlarından birtanesi,google'ın değer verdiği bir forum.burada bir adet özgün yazı paylaştım ve iki adet link çıkışı yaptım.url seo dostu değil ama idare edeceğiz :)

esen kalın..

0 yorum:

Yorum Gönder