Link ve tanıtım yazısı alınırken dikkat edilmesi gereken noktalar


seo'nun yapı taşlarından olan link ve tanıtım yazısı almayı hepimiz istiyoruz,fakat aldığımız linklerin ve tanıtım yazılarının doğru yerlerden olması bizim için çok faydalı olacaktır..

öncelikle ALEXA denilen meret saçmalıktır.

internette bir siteye giriyoruz,trustrank sıfır,içinde yirmi tane makale var belki özgün belki değil.adama soruyoruz bu alexa değerleri nasıl bu şekilde diye,adam hitim var diyor.

açıyor oradan hitleap veya başka bir hit programı sonra al sana yıllarını vermiş olan sitelerde olmayan alexa verileri.

yani uzun lafın kısası ben link veya tanıtım yazısı alacağım sitelerde şunlara dikkat ederim.

trustrank,google özgün yazı yazan sitelere trustrank değeri verir.

günlük yazı girilmesi.

aşırı derecede link çıkışı olmaması.

son olarka analytics raporu ve hit kaynağı.


tabi şunuda unutmamak gerekli ki,tanıtım yazısı ve link'den daha fazla fayda alabilmek için kendi sektörümüzdeki siteleri tercih etmeliyiz.

esen kalın..





0 yorum:

Yorum Gönder